OVER ONS

IeTee People Solutions

Wie wij zijn? 

In 2001 werd IeTee Solutions opgericht, met als core business het beheren van de kantoorautomatisering van onze klanten, het geven van onafhankelijke adviezen en het begeleiden en uitvoeren van ICT-projecten.

In de loop der jaren werd de vraag naar detachering vanuit onze klantenkring steeds groter. En omdat dit toch een hele andere tak van sport is, hebben wij er in 2017 voor gekozen om IeTee People Solutions te starten. Dé tak van IeTee, die zich volledig focust op detachering.

De diverse takken die wij beoefenen binnen IeTee Solutions, IeTee Guard Solutions en IeTee People Solutions, hebben geen enkele invloed op ons teamgevoel. IeTee is voor de collega’s en voor onze klanten één team. Een geweldige groep mensen, die op elkaar kan bouwen en vertrouwen en waar iedereen altijd voor elkaar klaar staat. Dat zorgt ervoor dat wij allemaal heel veel plezier hebben in ons werk.

 

Wij hebben plezier in ons werk!

Wij hebben plezier in ons werk!

Wat maakt ons “anders” dan anderen?

Ook al is detachering in veel gevallen “snelle business”, wij houden toch graag vast aan de IeTee manier van werken en omgang met klanten, collega’s en samenwerkingspartners. Persoonlijk contact, een open en eerlijke manier van communicatie en een flexibele houding, zitten in ons DNA.

Samenwerking en communicatie.

Samenwerking en communicatie.

Collega’s en ZZP’ers waar wij mee samenwerken zetten we niet zomaar weg. Regelmatig contact, ongeacht of het om iets zakelijks gaat of gewoon om even bij te praten. De onderlinge communicatie stopt dus niet na een plaatsing. Zowel bij de klant als de geplaatste kandidaat, houden wij de vinger aan de pols.

Afspraak is afspraak

Afspraak is afspraak!

Wat wij beloven, dat komen we na. Ongeacht of het gaat om afspraken met een klant, een collega of een samenwerkings-partner. En gebeurt er een keer iets onverwachts, waardoor we onze afspraak niet na kunnen komen, dan gaan we met elkaar in gesprek om samen tot de beste oplossing te komen.

Wij luisteren graag!

We praten en luisteren graag.

Praten doen we graag, maar luisteren is minstens zo belangrijk. We luisteren graag om exact te doorgronden welke eisen en wensen er aan een kandidaat worden gesteld. Omdat wij onze klanten goed kennen, zorgen we er ook voor dat er op persoonlijk vlak een goede klik is met degene die hen ondersteunt.

Flexibiliteit

Flexibiliteit is ons speerpunt.

Klanten kunnen bij ons naast fulltime, ook collega’s inhuren op detacheringsbasis voor 1, 2, 3 of 4 dagen per week. Zelfs enkele dagen per maand is geen probleem. Onze collega’s hebben hierdoor de mogelijkheid om meerdere klanten te bedienen en daardoor snel hun kennis en ervaring uit te breiden.

Kwaliteit is van groot belang.

Kwaliteit is van groot belang.

Wij investeren veel in de persoonlijke ontwikkeling van onze collega’s. Zowel op het gebied van opleiding en certificering als in het verbreden van kennis en ervaring in de praktijk. Daarbij kunnen onze meer junior collega’s altijd terug vallen op onze seniors, die dag en nacht voor hen klaar staan.