Introductie

REGIO UTRECHT | 40 UUR PER WEEK | DETAVAST

Voor onze directe eindklant zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren Supportmedewerker, die een echte kartrekker is. 

Functie

Onze klant is een grote organisatie met in totaal bijna 10.000 medewerkers. Op het hoofdkantoor in de regio Utrecht werken ca. 300 tot 350 medewerkers.

 

De afdeling ICT waarborgt de continuïteit op ICT-gebied en is verantwoordelijk voor het informatiemanagement binnen de organisatie en de ICT helpdesk. De afdeling levert vier verschillende ICT-diensten te weten; werkplekbeheer (inclusief levering ICT-middelen), applicatiebeheer, systeembeheer en netwerkbeheer. In totaal werken er ca. 25 medewerkers op de ICT-afdeling. De gemiddelde leeftijd van de Servicedesk Medewerkers is tussen de 20 en 30 jaar.

 

Onze klant is op zoek naar een Servicedeskmedewerker die er flink de schouders onder gaat zetten. Je helpt mee om de, soms grote, hoeveelheid aan tickets op te lossen. Dit doe je zowel telefonisch als face-to-face. Verder krijg je ook regelmatig de tijd om te troubleshooten. Op termijn krijg je de ruimte om mee te denken met het verbeteren van de servicedesk. Je zult adviezen gaan geven om zaken te automatiseren en verbeteren, zodat het aantal tickets zal gaan dalen. Je wordt een vraagbaak voor de andere Servicedeskmedewerkers, zodat zij hun kennis kunnen uitbreiden en zelf meer tickets kunnen gaan oplossen. De zwaarte van de functie ligt dus aan de coördinerende en analyserende kant, in plaats van op de technische kant. 

Functie-eisen

Als Servicedeskmedewerker voldoe je aan de volgende eisen:

  • Een afgeronde ICT-opleiding op MBO niveau 4;
  • Goede beheersing van Nederlands, van Engels is een pré;
  • Je hebt een klantgerichte houding, je kunt je goed verplaatsen in de situatie van de klant;
  • Je hebt 2 jaar ervaring als Servicedeskmedewerker en kunt jouw kennis overbrengen op anderen; 
  • Je hebt ervaring met TOPdesk en Microsoft gebaseerde serveromgevingen;
  • Je beschikt over kennis van Microsoft 365, Windows 10 en MDM;
  • Je hebt kennis van iOS en Android.

Het is daarnaast uitermate belangrijk, dat alleen kandidaten worden aangeboden, die bewust op zoek zijn naar een vaste werkplek en de detachering vaarwel willen zeggen.

Inlichtingen

Voor meer informatie over deze aanvraag, kun je terecht bij Judith of Max. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0162-484940 of via people@ietee.nl.

 

Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? Dan ontvangen wij graag de volgende informatie van je:

  • Een uitgebreid profiel/cv, waarin de gevraagde kennis en ervaring duidelijk is beschreven;
  • Het gewenste tarief, exclusief BTW en inclusief reiskosten;
  • Beschikbaarheid en eventuele geplande vakanties.
  • Een (korte) motivatie; 
  • Minimaal 1 referenties.