Introductie
REGIO GOUDA | 40 UUR | DETAVAST
We zijn op zoek naar een enthousiaste ICT Servicedesk Medewerker, die op zoek is naar een vaste baan. Je hebt een gezonde dosis enthousiasme en een passie voor IT.
Functie
Onze klant is actief in de techniek- en installatiesector en is verantwoordelijk voor de eigen IT-omgeving. Met deze IT-omgeving monitoren zij diverse apparatuur bij de eindklanten. De functionaliteit en beschikbaarheid van systemen zijn hierdoor belangrijk. Voor deze klant zijn we op zoek naar een junior ICT Servicedeskmedewerker. Het betreft een gevarieerde rol, met brede verantwoordelijkheden. De organisatie is op zoek naar iemand die lang bij hen werkzaam wilt zijn en biedt daarom ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Het huidige team bestaat uit 3 collega’s, namelijk een supportmedewerker en twee applicatiebeheerders, waarvan één ook de rol van teamleider invult. Als Junior ICT Servicedeskmedewerker zal jij het eerste aanspreekpunt zijn voor gebruikers. Je helpt hen met het oplossen van incidenten en ICT gerelateerde vragen. Als je er niet uitkomt, haak je de meer ervaren Supportmedewerker aan. Samen met het team help je collega’s op een klantgerichte manier. Je bent verantwoordelijk voor de ondersteuning van de collega’s bij ICT-vraagstukken. Het betreft een Microsoft-omgeving. De werkplekken zijn gebaseerd op Microsoft 365, Windows 10/11 en Active Directory. De backend bestaat uit VMWare met een backup oplossing van Veeam.
Je basistaken bestaan uit:
- Eerstelijns ondersteuning bij ICT-vraagstukken;
- Inspoelen en klaarmaken van devices;
- Je zorgt ervoor dat de hard- en software van servers en werkstations goed blijft functioneren;
- Je bent mede verantwoordelijk voor netwerkbeheer. Bijvoorbeeld de installatie van netwerkcomponenten en infrastructuur, zoals: routers, switches, WiFi en firewall;
- Je adviseert gebruikers over het werken met systemen;
- Je signaleert tijdig capaciteitsproblemen;
- Je ondersteunt applicatiebeheerders bij het verhelpen van verstoringen.
Gezien de natuurlijk groei in het team is de organisatie op zoek naar een junior die over tijd wilt doorgroeien naar 2e lijns support en op lange termijn systeembeheer.
Functie-eisen
Als ICT Servicedeskmedewerker voldoe je aan de volgende eisen:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO3 opleiding in de richting van ICT;
- Je hebt ongeveer 1 tot 2 jaar ervaring als Supportmedewerker;
- Je hebt kennis van Windows 10/11, Microsoft 365, Exchange Online en Active Directory/Entra ID;
- Je hebt basiskennis van netwerken of wilt hier graag meer over leren;
- Je beschikt over een gezonde dosis enthousiasme en passie voor de IT;
- Je hebt een positieve instelling en bent klantgericht;
- Je bent op zoek naar een vaste baan;
- Je hebt een maximaal tarief van €42,50.
Inlichtingen
Voor meer informatie over deze aanvraag, kun je terecht bij Max of Judith. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088-0231340 of via people@ietee.nl.
Ben je geïnteresseerd in deze opdracht? Dan ontvangen wij graag de volgende informatie van je:
- Een uitgebreid profiel/cv, waarin de gevraagde kennis en ervaring duidelijk is beschreven;
- Het gewenste tarief, exclusief BTW en inclusief reiskosten;
- Beschikbaarheid en eventuele geplande vakanties.